Aad & Jet per fiets naar Rome!

Trainen en aftellen

Over twee weken vertrekken papa en ik richting Rome. We zullen fietsen met de boekjes van Reitsma. Deze gaan via Duitsland, Oostenrijk en uiteindelijk Italierichting Rome

Laughing

Na wat maanden voorbereiden zijn alle benodigde inkopen nu gedaan, de paklijst is verdeeld en de route isgepland.

We vertrekken vanuit Utrecht en hopen de eerste dag tot Nijmegen te komen en de tweede tot Venlo. Daarna staat alles nog open!

Via deze manier hopen we jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, zadelpijn en vader-dochter ruzies.

Wij hebben er zin in!

Groetjes,

Jet

Reacties

Reacties

Sanne

Leuk om jullie verhalen bij te kunnen houden!! Ben erg benieuwd! Het lijkt me een super ervaring!

Tot de 13e! :-)

liefs en groetjes Sanne

els

dat ga ik zeker volgen! Leuk.

Eline

Heel goed dat we zo op de hoogte kunnen blijven!

Meike

Hoi Aad en Jet,
Ben benieuwd naar al jullie fietsavonturen dus ga alles zeker volgen!
Liefs Meike

Maartje

Super leuk! Ik ga jullie zeker volgen.

Thijs

Nou succes toppers!

lida winnubst

Heel leuk om jullie reis te kunnen volgen. Heel veel succes!

Ellen

Hallo Aad en Jet!
Als jullie tocht via Bonn in Duitsland gaat: jullie zijn van harte uitgenodigd bij ons te logeren -- een rustig kamertje en een lekker ontbijt!! ;-)
Groetjes!

JokEdje

Nog een paar 'spannende' dagen. Wees onderweg lief voor elkaar. We hopen echt niet op vader/dochter ruzietjes onderweg. Heel veel plezier/succes.

Jos Verberne

Ora et Labora, Urbi et Orbi. Deze teksten hebben jullie misschien nodig onderweg. Een hele goede en fijne reis maar vooral samen veel plezier. En gezond weer terug!

Joke Devilee

Hey luitjes

Heel veel succes morgen met het ophalen van de Bull , Jet en natuurlijk Aad en Annemiek en een goede reis maandag.(geldt natuurlijk niet voor Annemiek maar wij zullen lief voor haar zjn hoor).
This maar dat jullie weten dat ik aan jullie denk.
Lieve groetjes Joke D xx

Tjarda

Heel veel plezier en succes op jullie tocht! Nog laat gemaakt gister? Was gezellig! liefs

Carlien

Hoppa je zit al op de fiets!! Toch nog even succes van mij! En heel veel plezier! x Carlien

Marlies

Ha die Jet, allereerst nog gefeliciteerd he met het behalen van de bul. Als je in Leiderdorp wordt aangenomen, kom je maar een keer lunchen bij mij.
Aad en Jet, hebben jullie Venlo vandaag gehaald?
Heel veel succes verder en ik ga jullie volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!